10 May 2012

Cheating on chocolate

Imi pare rau, nu am gasit o varianta potrivita pentru asta in limba lui Decebal si a lui Traian :)) Ce vreau sa spun este ca putem sa trisam cand vine vorba de ciocolata. I love my chololate as much as the other person, dar cand deja ai atins cote astronomice si masurile de haine incep sa depaseasca un X, parca nu iti mai vine sa te lasi purtata de valul de ciocolata. Plus ca ciocolata din comert are clar ceva pus in ea care sa  te faca sa mananci pana dai de staniol. Spun asta pentru ca in timpul postului am cumparat o ciocolata neagra menajera, dar surprinzator de fara Euri si surprinzator de buna, dar din care puteam sa manacam doar un patratel sau doua. Nu o tableta intreaga dintr-o rasuflare. Deci se poate.

Dar sa revenim la ale noastre, respectiv la cum trisam cand vine vorba de pofta de ciocolata. Am descoperit intamplator doua variante care functioneaza la mine, ambele avand la baza un iepure de ciocolata ciobit. Asadar, cand mi-e pofta tare tare de tot de ciocolata:

- imi pun o cana de lapte cu cereale integrale si fructe uscate, in care amestec si niste bucatele de ciocolata (respectiv bucati din iepurele de mai sus, de exemplu)
- intr-un pahar cu iaurt cu ce mai vreau eu, tot asa, pun "stracciatella" aka bucati din iepurele ciobit sau ciocolata de orice fel taiata la ochi

Sursa si o reteta aici

In felul asta, ciocolata se simte in combinatie (asa cat sa treaca pofta de cioco), grosul gustarii e de fapt ceva sanatos si se mai duce din efectul de "mai vreau" pe care il are ciocolata din comert. Ca sa nu mai zic ca e super ieftin (ciocolata mai putina si mai ieftina, muesli cumparat la kil din Selgros si/sau iaurt de casa eventual).

Voi cum trisati cand vine vorba de ciocolata?

No comments:

Post a Comment