03 August 2012

Bazar 1 - Balerini Ara de piele intoarsa

Am decis sa ma despart de o pereche de pantofi care mi-au placut tare tare mult, dar pe care i-am purtat fix de 3 ori :) (pentru ca m-a convins vanzatoarea sa ii cumpar, desi imi erau cam mici). Sunt marimea 38, marca Ara, fabricati in Germania, facuti din piele intoarsa. Au un toc jos foarte comod. Au un croi care cred ca s-ar potrivi mai bine pentru cineva cu piciorul mai lat. Ii dau cu 50 RON (am dat pe ei 210 RON acum 3 ani). Nu m-am indurat sa ma despart de ei pana acum pentru ca am tot zis ca o sa incerc sa ii port, dar asta nu s-a intamplat. Deci, daca ii vreti, puteti sa imi scrieti in comentarii sau pe mail. Asigur eu transportul prin Posta Romana.


3 comments:

  1. sunt foarte dragalasi si se vede ca nu-s purtati decat foarte putin. sper sa-i vinzi.:)

    ReplyDelete
  2. si eu sper, mai ales ca i-am luat Mariei niste jucarii din bazarul de azi si sper ca la sfarsit sa ies macar pe 0 :))

    ReplyDelete