28 August 2012

Libris.ro

Oare am apucat sa va spun cat de tare imi place de libris.ro? Au avut in urma cu ceva vreme transportul gratuit pentru toate comenzile si am vrut sa cumpar niste carti. Am sunat si toate liniile erau ocupate, dar m-au sunat ei inapoi imediat si au preluat comanda. Doamna cu care am vorbit a fost foarte amabila, mi-a raspuns la toate intrebarile legate de carti. Apoi m-au sunat sa ma intrebe daca vreau sa imi trimita acum cartile care erau pe stoc si mai tarziu cele comandate in afara, sau daca le vreau pe toate odata. Apoi m-au sunat sa isi ceara scuze ca una dintre carti nu s-a mai putut gasi (din cele care trebuiau comandate). Cu plata nu am avut probleme, cu livrarea la fel, preturile mi s-au parut mai mult decat decente - mai ales pentru cartile in engleza. Cartile le-am primit via Suceava - abia au ajuns, intr-un pachet cu bunatati de la mama :)


Sunt in continuare cu ochii pe ei , au oferte interesante (mi-au sarit in ochi reducerile de 20% pentru cartile de la Sophia si Cathisma)

Multam, Iulia, ca mi-ai facut cunostinta cu ei! :)

No comments:

Post a Comment