16 October 2012

Bulinele lipicioase

Cand am vazut prima data busy-bag-ul cu buline adezive am zis ca ii musai sa incercam si noi. Am umblat pe la toate librariile din cartier, unde am gasit buline cu 1 RON foaia (!!!). In cele din urm am ajuns la Cora, de unde am luat 10 foi cu 5 RON.



Maria e topita dupa bulinele astea. Cand pune mana pe ele si le pune in cap, pe burta si pe orice alta suprafata din casa. I-au placut asa de mult si e asa absorbita de ele incat acum am si o rola de etichete colorate (pentru preturi) mereu in geanta - cand se plictiseste la un drum mai lung sau atunci cand iesim la masa in oras pac! etichetele si timpul trece mai usor.

10 comments:

  1. eu cred ca toti copiii adora autocolantele!
    de ce? habar n-am...
    si noi avem lipite peste tot prin casa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pffff, ce rau imi pare ca nu am luat cand erau la oferta la Lidl. m-am gandit ca ce o sa fac cu atatea :))

      Delete
    2. eu te-am intrebat daca vrei sa-ti cumpar.:)
      ce oferta a fost la Lidl? si cand?

      Delete
    3. Multam :)
      Acum vreo 4 saptamani, cred, erau niste seturi de foi mari cu diverse autocolante sclipicioase, costau in jur de 4 lei :)

      Delete
  2. :)) Simplu si genial! Petru e cu dezlipitul lor, lipesc eu orice-mi cade repede in mana si-i dau lui sa dezlipeasca. Ah, ce liniste delicioasa se face atunci in casa, pret de cateva minute! :))

    Dar bulinele astea i-ar prinde bine Unei acum. Hmmm... sa tin minte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) la noi e invers, Maria nu dezlipeste, doar lipeste

      Delete
  3. Ce blog fain ai Ligule! Mai mare placerea si dragul sa-l citesti... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, te mai astept pe la noi (si aici, si de-adevaratelea :) )

      Delete
  4. mijlocia mea isi pune autocolante pe fata... dar nu gasesc buline la noi in oras :(

    ReplyDelete