11 October 2012

Paie in scurgator

Am adaptat ideea pe care am vazut-o in casa din camp, pentru ca nu avem sita de genul ala, si ne-a iesit asa ceva:


Am folosit un scurgator pentru tacamuri si paie de la Ikea. Mariei i-a placut tare mult, a bagat paiele si a descoperit ca, daca le apasa mai tare, ele se arcuiesc si sar inapoi. Clar trebuie sa mai luam un borcanel dintr-asta, pentru ca cel de fata, dupa cum se poate observa dupa urmele de calcar, are treaba in bucatarie cu tacamurile :)

Ma gandesc ca poate fi folosit mai tarziu pentru sortat culori - un rand de gauri pentru fiecare culoare - sau pentru numarat - 1 pai in primul rand, 2 in al doilea si tot asa. Acum, daca stau si ma gandesc mai bine, cred ca se pot trece prin el si alte diverse obiecte mici, cum ar fi niste mini-pom poms. Cred ca incercam maine :)

5 comments:

  1. ohoooo.... felicitari!
    si noi avem scurgator din asta, dar deh...io nu m-am gandit.
    acum am achizitionat celebrele pipecleaners, si vom mesteri cu ele scurgatorul in cauza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, clar! Cu pipecleaners viata are sens :))

      Delete
  2. Ia să țin și eu minte jucărioara asta. Dar până ajung la Ikea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sau pana ajungem noi in SV...

      Pana una alta merge si cu o sita ;)

      Delete
  3. bravo! ai adaptat foarte bine jocul.:)

    ReplyDelete