23 October 2012

Sensory bin de toamna

Am in sfarsit o scuza sa adun frunze si castane si ghinde si toate minunatiile tomnatice - sa se joace Maria cu ele :P Asa ca am incropit un sensory bin tomnatic.


Cu 3 tartacute, 4 macere rosii-rosii si cateva nuci din camp (multam din nou! :P), castane, ghinde si frunze uscate. Pe masura ce le adunam in cutie si in casa mirosea a frunze si nucile zornaiau si funzele foscaiau, ma gandeam ce fain o sa fie cand o sa inceapa Maria sa cotrobaie prin ele cu avant si cum o sa facem degustare de nuci si macese la sfarsit.

Si asa a ramas. Am pregatit totul ieri si nici pana acum Maria nu s-a atins de ele. A dat vreo doua frunze la o parte si atat a fost.

Nu uitati de colectia de sensory bins de pe Little Lucky :)

6 comments:

  1. he he... din nou: ma bucur tare ca va sunt de folos roadele campului :)
    si poate si Maria va da mai multa atentie cutiei tale senzoriale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu inca mai sper, desi a mai trecut o zi in care nu a atins-o :))

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Alina, cred ca ti-am sters commentul din greseala. Pai ele ajuta la stimularea senzoriala si la dezvoltarea unor abilitati (motricitatea fina, coordonarea mana-ochi si altele, in functie de obiectele pe care le integrezi in sensory bin si activitatile pe care le poti face cu ele)

    ReplyDelete
  4. Stiu ca e foarte... modern sa pui copilului in fata un sensory bin. Si mie-mi plac - sunt fun de pus cap la cap, sunt versatile, iti dau sentimentul ca faci ceva interesant pentru copil etc. Una si le construieste singura, fara sa stie ca asa se cheama si ca stimuleaza senzorial, desigur :))

    Pe de alta parte, am uneori impresia ca e ceva fals, contrafacut in cutiile astea cu de toate - devine facatura atunci cand, in loc sa lasi copilul sa scormoneasca in frunse, in pamant, in jurul lui, sa rastoarne, sa se murdareasca, sa se juleasca etc., ii pui in fata o frumoasa cutie perfect curata si sigura in fata si simulezi cu el explorarea&descoperirea.


    Pe de alta parte, cu copii asa de mici ca ai nostri, cred ca e destul sa fie lasati sa se joace firesc si au parte de tot sensory-ul de care au nevoie. Se joaca in pietricele, culege frunze prin parc, aduna castane impreuna cu tine? Iaca sensory...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Speram sa fie o varianta pentru perioada asta in care nu am iesit deloc afara din motive de raceala, dar Maria si-a dat seama repede ca nu se compara cu the real thing :))

      Delete