01 April 2013

Si cand vine primavara...

...ma mananca rau de tot talpile. Imi vine sa imi iau lumea in cap (cu familie cu tot :) ) si sa ma duc in munti. Sa plantez pomi (nu neaparat in munti, ca acolo cred ca sunt suficienti). Sa stau cu piciorele pe pamant, nu pe betoane. Sa vad copaci, nu blocuri. Sa trag la sapa o zi intreaga si sa pic de oboseala dintr-aia buna si plina la suflet, nu de oboseala dintr-aia secatuitoare de birou si calculator. Sa respir aer, nu Bucuresti. Am zis!



Acu ma intorc la exceluri si Bucuresti. Sa aveti o zi plina la suflet!

7 comments:

  1. multi ne dorim asta, dar din pacate putini o traiesc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, dar cred ca o sa se intample si asta intr-o buna zi :))

      Delete
  2. esti sigura ca vrei sa traiesti asta?
    noi asa am simtit si ne-am mutat in afara orasului in urma cu 6 ani
    sunt multe avantaje (curte,gradina, legume si fructe productie proprie...),dar si dezavantaje (iti faci un plan clar pentru orice drum in Bucuresti la muzeu, film, parc, teatru, zoo.....; cu exceptia faptului ca zilnic venim in Bucuresti la scoala si gradinita :P )
    trebuie sa catantaresti bine inainte sa iei o astfel de decizie
    deocamdata e bine ca sunt mici si se deplaseaza cu noi cu masina, dar cand vor fi adolescenti....vom vedea cat de mult le va place sa fie vazuti cu mama sau tata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma gandeam la ceva definitiv momentan, e o decizie mult prea importanta. dar tare mi-ar placea o casuta batraneasca pe undeva prin apropiere, sa avem unde fugi la sfarsit de saptamana. In Suceava ii aveam pe bunici la munte si mergeam acolo in weekend si in vacante. Aici, in schimb, nu prea avem unde evada si unde trage la sapa :-)
      Multam mult de sfaturi, o sa tin cont de ce mi-ai zis cand ne vom hotari daca sa plecam din Bucuresti sau nu (era si asta o idee pe termen lung la un moment dat)

      Delete