17 December 2013

Oameni de zapada din capace

Cand ai un pistol de lipit, toate obiectele din jur iti par.. obiecte lipibile :))

Asa am ajuns sa facem pe banda rulanta niste omuleti de zapada.

oameni de zapada din capace de plastic

Am scos toate capacele de la cutii de lapte pe care le-am harciogarit de-a lungul timpului. Le-am grupat doua cate doua. Le-am lipit intre ele cu silicon cald.

Am desenat nasul, gura si nasturii cu un marker permanent. Va las pe voi sa ghiciti care sunt cei facuti de Maria ;)

Le-am lipit nasuri din carton rosu sau din pompon mic mic rosu.

Le-am legat fulare la gat si gata treaba.

Urmeaza sa le faca tati niste gauri cu un cui fierbinte, sa le putem agata. Ar fi trebuit sa facem treaba asta inainte, dar nu am mai avut rabdare sa ajunga el acasa.

Spor la mesterit!

8 comments: