18 February 2014

Puzzle - transformare

Maria a primit de la Mos Nicolae un puzzle cu Alba ca Zapada cu 30 de piese. Foarte fain, dar mult prea complex pentru varsta ei. Mai ales ca nu are imaginea dupa care sa te poti ghida. Maria a tot incercat si ne-am jucat impreuna incercand sa il facem. Si noua ne-a luat destul de mult timp sa il ducem la bun sfarsit atunci cand l-am desfacut prima data.

Asa ca m-am tot invartit sa il fac cumva "lucrabil". Vroiam sa printez imaginea, dar nu am gasit-o pe net. Apoi mi-a venit o alta idee: am facut puzzle-ul, l-am rasturnat pe scanner (si am pus la loc piesele care au sarit intre timp) si am facut o copie color a puzzle-ului. Pe ea se pot vedea inclusiv formele pieselor, ceea ce face lucrurile si mai usoare. Fiind si de aceeasi dimensiune cu originalul, mai trebuie doar decupat si pus pe fundul "ramei", asfel incat, in prima faza, copilul sa poata pune piesele direct pe imagine, in locul potrivit.


Spor!

2 comments: