06 January 2015

Carti pentru copii - decembrie/ianuarie

De Craciun am cumparat pentru copiii prietenilor carti de la Antic ExLibris si m-am gandit sa le fac repede niste poze, sa vi le arat si voua. Aparatul nostru e semi-decedat, asa ca am reusit doar cu telefonul.

The Beatrix Potter Collection - 10 lei volumul (sunt 2 volume)
Nu am apucat sa le fac poza. Sunt din colectia WordsworthClassic, au scrisul mare si ilustratii alb-negru. In punctul asta, le-am luat pentru mine - sunt in engleza si vocabularul nu e unul foarte simplu, asa ca va mai trece mult timp pana cand fetele le vor putea citi singure. Dar le pot povesti eu :)

Atlas Human Body - 20 lei
Format A4, 72 de pagini groase, lucioase, planse de cate doua pagini.


Froobles - carte activitati si stickere, 5 lei




Winnie the Pooh, doua carticele de colorat/activitati + 3 creioane colorate mici-mici - 5 lei
Knight Puzzle History, carte cu activitati wipe-clean si ferestre care descopera raspunsurile corecte, parca a fost in jur de 9 lei

1000 Sticker Activity Book - 10 lei
Cartea are mai multe capitole, despartite prin separatoare de carton. Pentru fiecare tema sunt jocuri cu stickere, dar si alte tipuri de jocuri


My first 1000 words - 20 lei
Noi am luat pentru limba germana, dar am mai vazut si engleza, franceza si italiana (tare tare ma mananca palmele sa luam si pentru noi, dar am apucat prin toamna sa dam deja comanda pe elefant de niste carti similare in germana - si mai mici, si mai scumpe decat cele de aici)



Am mai cumparat, la 10 lei, o carte "Things to make and do for boys", cu diverse activitati si crafturi pentru baieti. De altfel, am vazut multe multe multe carti de "things to make and do" la acelasi pret.

Atat pentru azi. Ma duc sa comand "Little men si Jo's boys" de Louisa May Alcott, pe care am gasit-o din intamplare pe site :)

No comments:

Post a Comment